تحولات لبنان و فلسطین

رئیس سازمان نظام‌پزشکی گفت: مسئله تعرفه‌ها و جلسات شورای‌عالی بیمه باید سریعاً تعیین تکلیف شود.

تعرفه‌های بیمه تا قبل از تصویب بودجه مشخص شود

محمد رئیس زاده رئیس‌کل سازمان نظام‌پزشکی کشور گفت: در بحث مسائل حوزه پزشکی، انتظار داریم تا پایان آبان‌ماه که قرار است بودجه تقدیم مجلس شود، جلسات شورای‌عالی بیمه زودتر تشکیل شده و تعرفه و قیمت تمام شده قبل از لایحه بودجه اعلام شود. ابلاغ تعرفه قبل بودجه و ابلاغ نهایی آن تا قبل از پایان سال انجام شود و باید شورای‌عالی بیمه و برنامه‌وبودجه تصویب کند.

وی در ادامه بیان کرد: حذف هشتگ‌ها مطالبه جدی ماست؛ زیرا هشتگ‌ها امر ظالمانه‌ای است و شما به آن اشراف دارید.

رئیس زاده در خصوص اقدامت سازمان نظام‌پزشکی بیان کرد: سازمان نظام‌پزشکی در دو حوزه موضوعات را دنبال کرده است. یکی در داخل جامعه پزشکی و یکی خارج از آن، ما در خط مقدم سلامت، ایفای نقش داشتیم. با تمام ارکان مهم مانند مجلس و دولت ارتباط برقرار کردیم و به‌دفعات جلسات کارشناسی برای حل مشکلات داشتیم.

وی در ادامه بیان کرد: در حوزه موضوعات قضائی پیگیری کردیم و نهایت تلاش را انجام دادیم تا جامعه پزشکی دچار مشکل نشوند. با شهرستان‌ها و مجمع و شورای‌عالی ارتباطات گسترده داریم و در سازمان نیز بحث ساختارها و فرایندها با پیگیری‌های شما انجام شد.

رئیس سازمان نظام‌پزشکی از غیرحضوری شدن بخش قابل‌توجهی از خدمات این سازمان خبر داد و بیان کرد: بخش قابل‌توجهی از فرایندهای نظام‌پزشکی غیرحضوری شده که از وزارت ارتباطات بابت این فرایندها تقدیرنامه دریافت کردیم. این شرایط بی‌تکرارترین فرصت جامعه پزشکی و حوزه درمان است و باید تلاش کنیم بحث تعرفه‌ها و کرامت و کیفیت جامعه پزشکی را حفظ کنیم.

وی در آخر تأکید کرد: باید به دولت کمک کنیم تا بخصوص در حوزه بهداشت و درمان موفق شویم. ما برخورد تکلیف می‌دانیم که در تمامی حوزه‌ها تلاش خود را انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.